Gkces09 Buseomer59 38.haftamda gece birden adet ağrısı ile uyanmıştım 2 gün aralıklı böyle devam etti meger sancıymış 2günün sonunda doğurdum ve ayıptır söylemesi ishalde olmuştum☺️
Buseomer59 Gkces09 sanırım benimde başlangıç olmaya başladı ama geçti ağrılar bidaha yaşamadım gün içerisinde
Havva-42 Buseomer59 bebeğin suyu az gibi yatış istedi bugün bidaha gideyim dedim suyuda gayet iyimiş alttan muayene yapmadılar bugün yatmadım iyikide yatmamışım
Cokistersengelerbence Buseomer59 bende de sabahtan beri sanki adet olacakmışım da 2-3 gün varmış hissi oluştu. Bacaklarım halsiz en ufak şeyde yoruluyorum. Umarım doğum belirtisidir🤷🏻♀️