Buseomer59 ben 🙋♀️Dün sabah bende öyle uyandım dedim 9 aydır bu ağrıyı hiç özlememişim ama gerçekten adet sancısı gibiydi ve benim ön tarafıma kasıklarıma vajinama vuruyordu sancısı 2 defa oldu aha herhalde kızım geliyor bu ağrı şiddetlenip düzenli gelirse doğuruyorum demektir dedim 😅öğleden sonra tık yok bi daha olmadı 38+5 im