Gamzemert1 Merhaba anneler 29+4 çalıştığım için ayaklarım şişiyor tüm gün masa başı birde sanki hafiften el parmaklarım şişti gibi sizde durumlar nasıl
gizzzy35 Gamzemert1 28 haftalık oldum benim ellerimde öyle olmaya başladı özellikle sabahları. Gün içinde geçiyor.
Ceylin680 Gamzemert1 bende yarın 29 olcam .ayaklarım biraz büyümüş 2 hafta oldu Ellerim gece şişiyor uyanınca iniyor.bazende bebeği çok aşağıda hissediyorum.sabah yine acaba karnım mi düştü doğum mu var diye kalktım .biraz hareket edince yine karnım çıktı yukarı icim rahatladı.erken doğum korkum var zaman zaman tedirgin uyanıyorum.
seon90 Ceylin680 canm bende senin gbi hissediyordum domtoruma sordum yorgunluktan dedi.çok şükür bir sıkıntı çıkmadı kontrolde ama inanılmaz yoruluyorum
Ceylin680 Gamzemert1 yaa sen dikkat et sakın eğilme ev süpürme çokta ayakta kalma ne olur ne olmaz karnı düşüp 40 haftayı görende var ama benim ilk kızımda karnım düştü 3.gün doğum yaptım.
Prnss__24 mucizegebelik6 bende 29 haftalık hamileyim covidim şuan aşırı nefes alamama sorunu var ne yapıcam bilmiyorum kemiklerim aşırı ağırıyo ikinci günüm hastaneye gideyimmi bilmiyorum
mucizegebelik6 Prnss__24 benimde 2. Günüm tek doz asiliyim kemik agrim var malesef öksürük de var. Parol al hastaneye gitsen orası da pislik yuvası
Prnss__24 mucizegebelik6 sürekli alıyorım parol ama bebekte kasılma yapıyp nefes darlığı bu beni korkutuyor
mucizegebelik6 Prnss__24 Tencerede su kaynatıp buhar Çek denedin mi nefes açmak icin. Eger kötü olursan 112yi ara nefes alamazsan
Gzdkrkgz Gamzemert1 bende yarın 29 olucam inşallah canım bendede arada bebeğin çok aşağıda oynadığı oluyor doktorum normal dedi ama bugünde ara ara vajinada batmalar oluyor sizlerde de oluyormu hiç aynı durum, artık baya ağırlaşmaya başladım gerçekten
mucizegebelik6 Gzdkrkgz benim bebek genelde Suan yukarda ama bazen sadece vajina tarafta takılıyor kafasına göre Ya bebekler ve cok değişik agri yapıyor hakveriyorum sana bu konuda. Bazen batma ve agri oluyor
Gzdkrkgz mucizegebelik6 aynen canım çok farklı yerlerde oynuyor ve bazen öyle bastırıyor ittiriyor ki canımı acıttığı bile oluyor, doktorum göbeğinin heryerinde oynayabilir bu çok normal dedi ama ben bide serklajlıyım o yüzden en ufak bişeyde korkuyorum batma falan olunca 🙈
Hasret2121 29+4 olduk bizde göbeğimde iki tane fıdık var aşırı ağrım oluyor hamilelik ağrıları bir yana bu fıtık beni mahvediyor
mucizegebelik6 Gzdkrkgz ay canım korkma serklaj koruyor sen sadece ev işi fln yapma genel olarak yat dinlen
Gzdkrkgz mucizegebelik6 evet canım öyle yapıyorum yemek temizlik hiçbişey yapmıyorum vallahi devamlı yatıyorum inşallah hepimiz sağ salim kavuşuruz bebeklerimize🥰🙏
mucizegebelik6 Gzdkrkgz bende tedavi ile olduğu icin genel olarak yatistayim hayrlisiyla vakitlerinde gelsinler 💓💙
Ceylin680 seon90 yaa geçmiş olsun ben evde fazla işte yapmiyorum sadece yemek ama demekki bünye yoruluyor.