Dilara0307 öncelikle merhaba canım yalnız değilsin benim bebeğimde de aynı sorun var 21+4üz benimde doktorum 20. Haftada sağ ayağında içe dönüklük var dedi detaylı ultrasona gönderdi uzman doktor tarafından bakıldı o da sol ayağında içe dönüklük olduğunu ve amniyosentez yapılmasını önerdi çünkü böyle bulgular down sendromuna işaretmiş benimde aklıma gelen şu oldu ikili tarama testimizin sonucu down sendoromu değil sesi 11.12. Haftalar arası yapılan burun kemiği ense kalınlığı ölçümlerinde doktorumuz gayet güzel değiş doktora o zaman neden ikili tarama testi veya ense kalınlığı ölçümleri yapıyorsunuz dedim onlarda bir olasılık bu ayağının içe dönüklüğünde çılacak sonuçta olasılık dedi amniyosentez yaptırmadım allah korusun bebeğim sapasağlamken su alınırken onu kaybetme riskine giremezdim sonra doktorum 2.500₺lik bir test var dedi ondan yaptır dedi ben onu da kabul etmedim o parayı verebilecek durumdayız ama istemiyorum çünkü rabbim bebeğimizi bize verirken biliyordu hasta olup olmadığını o yüzden rabbimden gelen kabulümüz hem internette o kadar vaka var ki bununla ilgili down sendoromuna dair hiçbir şey yok doktor belki kendiliğinden anne karnında da düzelebilir dedi bi hemşire arkadaşının çocuğunun iki ayağıda öyleymiş doğdu sapasağlam down sendromu falan değilmiş alçıyla falan çocuğun ayağı düzeldi dedi doktorum yani canım kısacası rabbim esirgesin bütün evlatları rabbim şifa versin hepimizin evladına