Dilara0307 canım benim öncelikle çok büyük geçmiş olsun bende 1,5 aydır ne yiyorum ne içiyorum kilo almam gerekirken kilo veriyorum benim de bebeğim de ense kalınlığı çıktı onun dışındaki iç organ gelişimi kalp böbrek karaciğer gayet sağlıklı çıktı elleri ayakları burun gelişimi de çok güzel çıktı ama ensesindeki belirgin artış yüzünden amniyosentez yapıldı bu pazartesi bende sonuçlarımı bekliyorum rabbim bizim gibi hayırlı haber bekleyen tüm annelerin yardımcısı olsun sağlıklı şekilde alalım bebeklerimzi kucağımıza 😌🙏