Elmasyusufum3 Kızlar 38 haftalik gebeyim ve artık sabrım kalmadı her gün sancim oluyor ama düzenli degil doğum sancısı başlamıyor 38 haftada olupta doğumu kolaylaştıracak hareketler yapıyormusunuz yada iyi geldiğini düşündüğünüz şeyler var mi
Hhilall37 Elmasyusufum3 38 haftalık olduk ama ne gelen var ne giden 🤷♀️ eşime hurma aldırdım bugün belki faydası olur. Doktorum yürüyüş ve pilates demişti. Bu havalarda yürümek mümkün değil ama pilates topu ile hareketler yapmaya çalışıyorum.
Bsrahb Elmasyusufum3 benim sancılarım da birden gitti ben iki haftadır hergün egsersiz ve plates yapıyorum belki yalancı sancılarımı dindirmiş olabilir.geçen hafta çatı muayenesinde rahimde yumuşama vardı açılma yoktu dün 1 gittiğimde 1 cm açılmam olduğu söylendi.Bundan sonra eşim iLe korunmasız ilişkiyede başladım ha birde günde iki adet hurma yiyorum umarım kolay ve normal Doğumum olur bi gün sonra 38 olacağız ben bunları yapıyorum
Mavimiz Elmasyusufum3 bende 38+5 im. Burda yazan birçok şeyi sordum doktoruma. Bebek ne zaman isterse o zaman gelir dedi. Spor yürüyüş sonrasında iyileşmen içinde iyi gelir ama doğumu erkene almaz dedi. Benim doktorum çok rasyonel hurma, ilişki falan diyince gülüyor dalga geçiyor. Doç. Doktorum memnunumda kendisinden. Bebişler keyifleri ne zaman isterse o zaman gelecekler galiba ama bende artık gelsin istiyorum 😀
Pembegul Elmasyusufum3 37+3 olduk bizde. artik baya agirlasiyor insan. Yurtdisinda yasiyorum burda 40 haftadsn once gelmesini istemiyorlar. Anne karninda 1 gün extra bile bebek gelisimi icin faydaliymis. Hem kilosu acisindan. Ama tabi belki sizin bebisin kilosu iyidir. Bizim kiz biraz minik. 40 haftada dogarsa en azindan 3 kiloyu bulur dedi doktor. Oncesinde dogarsa 3 kilonun altinda dogacak fln dedi. O yuzden ben acele etmiyorum. Saglikla gelsinler yeterki🧡
ayseenur Doğumu kolaykaştıran, başlatan hareketler var. Youtubedan bakıp yapıyordum ben bir çok şey var ama yürüyüş çok önemli, evin koridorunda yarım saat yürüyordum. Bir de cinsel ilişki çok fayda ediyor. Hurma yiyebilirsiniz. Adaçayı içebilirsiniz
Elmasyusufum3 Hhilall37 ben de hurma aldim sanki az önce çok hafif bir renk olmak üzere Bi Nişan geldi hem çok az hemde rengi pembemsi acaba o mu diye tereddüte kaldim
Ege25 Bsrahb Ayyyy bende korkuyorum 37yim ama yerimden kalkmıom 38de doğsun DİE siz neden böle acele ediyorsunuz yanlış anlama lütfen banada moral olacaksınız o yüzden soruyorum benim başından beri erken Dogum düşük riski olunca korkuyorum anlıcanız
Hhilall37 Elmasyusufum3 pembesi ise nişandır heralde. Nasıl olcak ne zaman gelecek düşüncesi hiç aklımdan çıkmıyor. Rabbim sağlıkla kavuşmayı kolay doğumlar yapmayı nasip eder inşallah 🙏🏻 🙏🏻
Saliha03 Adaçayı içebilirsin merdiven inip çıkabilirsin hurma 1 3 5 7 tekli sayılar şeklinde yiyebilirsin alaturka tuvalet kullanabilirsin yerleri bacaklarını açıp silebilirsin vileda kullanma mesela. Onun dışında squat yapabilirsin. Nacizane tavsiyelerim bunlar olabilir bende 38 bekliyoruz gelsin diye artık 😊😌
Elmasyusufum3 Saliha03 Bi AXA çayı içmiyorum bide tekli rakam olarak hurmalari yemiyorum onun dışında dediğiniz herseyi yapmaya çalışıyorum ama pek Bi faydasını görmüyorum sanki
B-Tugce 39+2 deyim ve hala ne sancı ne nişan ne bir belirti 🥺🥺🥺 bende yapıyorum bu dediklerinizi ama tık yok galiba rahat buldu orayı 😇
Pinar-25 Bende 38+1 oldum yalancı sancılarım hergğn oluyor ama düzene girmedi mi bide yürüyorum hurma yiyorum platese oturuyorum korunmasız ilişki yapıyoruz ama hala gelen giden yok hayırlısı
Elmasyusufum3 Ege25 38 erken degil ki sancilarim çok fazla geceleri hic şekilde uyuyamıyorum sancı var ama yalanci sancı doğumu kolaylaştırmak için bir kaç hareket yapmak istedim onuda kızlara sorayım dedim
Bsrahb Ege25 nst de sancı çıktığından itibaren doktorum egsersiz ve istediğini yapabilirsin dedi.Yani kafama göre yapmıyorum bunları yapıyorum diye Doğumda hemen gerçekleşmedi hatta ağrılarıma kasılmalarıma iyi geldiler 😊
Sibelbsrn Benimde nişanım geldi iki gün önce sancı agrı acıklık yok egzersiz yapıyorum koridorda yürüyorum hurma yiyorum bakalım beklemedeyim ☺️38+4 deyiz