Bsrasengulll tşk ederim 🥰Akşamdan anladım birşeyler olacağını 😂Süt kesiği gibi akıntım ve şeffaf sümüğümsü akıntım oldu çok az zaten sabahın 6’sında uyandım ki adet ağrısı gibi karnımın alt kısmı ağrıyor ve çok düzenli dk tuttum 5 dk bir sancı geliyor ama 1 dk bile sürmüyor.Saat 13:00′e kadar evde durdum sonra acilden hastaneye giriş yaptık.Bebeğin suyu azaldığı için yatış verdi.Gece 23:10 da da doğurdum.🙈🤲❣️