Brlayayse 34ferdadmrsy_ 37+5 aramızda 2 hafta var ama bir haftaya gelsin istiyorum 39 40 lı haftalari görmek istemiyorum😀
Pelinnil 38-3 sezeryan olacagım galiba saglık problemim yüzünden devlet hastanesi gün vermıyor sancın gelınce alırız dedı
B-Tugce Yaseminggg benimde 39+2 ama ne gelen ne giden ne de belirtii biizim oğlan sevdi yerini galibaa 😁
B-Tugce 34ferdadmrsy_ 😁 evet yeri rahat sanırım 😁😁 hiç sancım ağrım nişanım yok. Yarın sezeryana kaldım malesef. Allah herkese gönlünden geçeni nasip etsin inşallah benimkğ olmadı 😭