Türkiyede evde doğum genelde ebelerle yapılıyor. Doktor gelmiş olsa bile bebeğin ters gelme ihtimali, doğum anında oluşabilecek en ufak bir komplikasyon, bebeğe acil müdahale gereken durumlar olabilir. Hadi kendi canınızı boşverdiniz diyelim bebeğinizin hayatını riske atabilecekmisiniz ? Benim gebeliğim riskli. Ama çok sağlıklı bir hamilelik geçiriyor olsaydım da yenidoğan yoğunbakımı çok iyi olmayan bir hastanede trilyon verseler doğum yapmazdım ki evi düşünemiyorum.