Rabim önce onlara. Sonra bize şifa versin inşallah iyi olucaz geçicek demekten başka carem kalmadı sık dişini diyorum artık bu hastalıklar ne ki ben 27 haftalık ken mide kanaması gecirdim hamd olsun iyim ama parmağımı bile kıpırdatamıyorum serum takıyorlar taksalar belki iyi olucam