Ben de 35 4 de 24 haftadan beri devam eden su azlığından ve gelişim geriliğinden dolayı doğum yaptım. Doğumdan 2 gün önce 4 doz ciğer geliştirici oldum. Allah’a çok şükür küvöze girmedi. Doğduğunda şeker düşüklüğünden dolayı 1 saat kadar yoğun bakımda önlem amaçlı kaldı.
Gerçekten ben de 24 haftadan beri çok zor stresli zamanlar geçirdim. Aklımda sürekli acabalar sorular…:Doğum sırasında ve doğumdan çıkınca da hemşirelere doktorlara sürekli küvöze girecek mi diye sordum.
Allah büyük dua edin. Ben de forumlarda çok sordum ve çok yoruldum.
Kimisi haftasında doğup küvözde kalıyor kimisi erken doğup kalmıyor Allah’a ve bebeğinize inanın dua edin üzmeyin kendinizi mucizelere inanın inşallah sağ Salim kucağınıza alırsınız.
❤️❤️❤️