Mucizem_211 mercimeginannesiiii yok vallah demediler hata ben sordum dedi kimisi doğuma gitmeden önce bile gelip yapıyor
Mucizem_211 moom222 sor bence canım benim benim normal tüp bebek değil genetik ayıklama bide plasentam rahime çok yakın olduğu için 30 haftaya kadar hiç doğru düzgün kalkmadım 31 haftalık aşı oldum son güne kadar Da oluyor dedi hemşire bilmiyorum ki