Kızlar kaçıncı haftada tetenoz aşısı yaptırdınız ben aile hekimine sordum 16 20 dedi benm gittim sağlık ocagin daki hemsireler biraz safsak salak desem yeridir aramazlar useniyorlar insanlarla ilgilenmeye ben en azından gittiğiniz haftaları bilirsem kendim gider hatırlatırım aramazlarsa