Rezan_korkmaz Derininannesi_ kanımda pıhtılaşma olduğu için 25 haftadır her gün düzenli olarak kullanıyorum hiç bir yan etkisi olmadı canım 🙂
lacoccinella Derininannesi_ ben de covid olduğumda kullanmıştım yan etkisi olmadı koldan göbekten bacaktan yapabilirsiniz en çok göbek ve kol tercih ediliyor
Zeynep2805 OzgeSvr 4000lik mi kullanıyordun ben bir de corasprin kullandım 33. Haftada bıraktırdı doktor
OzgeSvr Zeynep2805 4000 lik kullanıyorum ilk hamileliğimde ben de ecoprin kullanıyordum 34. Haftada kesmişti onu doktorum oksaparı da son güne kadar kullanmıştım
Tugcegrk25 Bende kullanıyorum canım covidin 2.gunu koldan çok ağrıyor ama yapacak bişey yok en az 15 gün dedi doktorum banada, karantina bitince muayene gidicem bende iyi oluruz bizde bebislerdr umarım 🙏🏻
Derininannesi_ Tugcegrk25 geçmiş olsun kuzum valla zor oluyo insan korkuyo rabbim sağlıkla kucagına almayı nasip etsin inşallah
Eslemmiraaa Derininannesi_ Tamam canım yaparsın rahat korkma ilk zamanlar tedirgin oluyorsun da alışıyor dediklerime dikkat et yeter iğneyi göbeğine 45 derecelik açı ile sok yan yani 90 derece açı da kola vuracaksan eğer