Bsrasengulll teşekkür ederim canım ilk doğumumda öğleden başlamıştı sancım hafiften 17:00-18:00 e kadar adet sancısı gibiydi sonra biraz şiddetlenince 19:00 da hastaneye gittik bi muayene etsinler gerekirse evde yine beklerim dedim 3-4 cm açıklık var dendi sancım yetersizdi diye suni sancı takıldı 19:30 da 21:20 de kızım doğdu yani toplamda beni zorlayan sancım 2 saat sürmedi ilk olmasına rağmen zaten saatlerce sürmüyor hiç merak etmeyin hafiften başlıyo en şiddetlisi son yarım saat ve finalde kucağınıza bi melek konuyo 🥰