Cumartesi sabah 7:30 gibi sancıyla uyandım pek ciddiye almadım çünkü kızımla iki hafta önceden bi yalancı doğum macerası yaşattığımız için millete, sesimi çıkarmadım. Kayınvalidem kahvaltıya çağırmıştı hazırlandık evi toparladım o arada hatta süpürdüm tuvaleti banyoyu bile yıkadım 😅 ara ara yokluyordu çünkü çocukları hazırladım gittik yolda baktım devam ediyo 7 dk da bir geliyo kayınvalidem kapıda gördü senin sancın mı var dedi kızarmışım 🥵 onlar kahvaltıya oturdu ben yemedim tabiki @merve100 ün macerasını yaşamamak adına 🤪 gerçi lağman yaptılar boşuna aç kalmışım. Saat 11:30 a kadar bekledim öğlen sonu doktor evine gidecek diye o çıkmadan yakalayalım dedim gittik muayene etti 3-4 cm açılma var dedi ama bebek daha çok yukarıda nst ye bakalım ona göre yatış ya da ev dedi nst de hem sık hem de yüksek sancım çıkınca yatış yapıldı zaten daha doktorumun odasında konuşurken gelen sancılarımı gördü doğumhaneye indik ebe tekrar muayene etti ki 6cm😱 çok hızlı ilerliyor dedi hemen lağman yaptı kan idrar tahlili derken biraz gez nst ye bağlayacam dedi 3 tur attık eşimle koridorda dedim ebeyi çağır dayanamıyorum geldi halimi görünce 3. doğum erken olabilir bi daha bakalım sonra nst dedi amanın tam açılmış hemen doktoru çağırın dedi annem babam da yetişmeye çalışıyorlar doktor koridorda yanlarından jet hızıyla geçmiş 😅 gelince o da çok şaşırdı çünkü doğumhaneye 12:30-13:00 arasıydı indik 13:45 gibi çabuk gel diye çağırdık😄 artık nefes yok ıkınma var dedi ve sancı geldikçe başladım ve 3. sancıda sesini duydum yavrumun 14:05 te doğdu meleğim şimdi kucağımda darısı hepinizin başına inşaAllah şimdi asli vazifem olan süt ineciğine döneyim kızım beni bekler
Ne uzun yazmışım 😅 sabırla okuyanların doğumları da benimkinden de kolay ve çabuk olsun inşaAllah 😁