pusatmom35 benimde ilk haftalar çok ağrım vardı düşük riskim yoktu ama ağrılarım erken başladığı için sadece önlem amaçlı verildi bence gayet normal sadece akşamları yatmadan önce içiyordum tansiyon ve mide bulantısı çok yapıyo doktor yapar demişti akşama döndüm 🙏🏻