pusatmom35 şöyle diyim seni ultrasona almadan önce soruyorlar ya bir sikayetin var mı diye yok desen bile o ultrasonda bebeğin kasılmalarını görüyorlar ona göre de vermiş olabilirler progestan bebeğin eşinin sağladığı bir hormon bir sebeple bu hormon sende azaldığında bebekte kasılmalar olur yani yerinde rahatsız olur bu da Allah korusun erken doğum ve swrvikal yetmezliği kadar gider işte bu progestan ilacı porgestoron hormonu içeriyor endişelenecek hicbirsey yok en fazla 3 haft içerisinde herşey yolunda girer bende 14 haftalik iken doktorum başlattı hiçbir şikayetim yoktu 200 değil 100 mg ve vajinal olarak kullanıyordum aynı zamanda kasilmalari da engelliyor 16. Haftanın sonunda kullanmayı bıraktırdı ultrasonda kasılma yok dedi
Şu an 28 haftaligim herşey yolunda