Ya kızcağızın üzerine biraz fazla gitmişsiniz bence hanımlar. Hepimiz bazen birşeylerden korkuyoruz çekiniyoruz bir şey olur mu diye düşünüyoruz. Evet pizzayı yediği gibi bi şey olmaz arkadaşa ama hamile işte korkmuş yani,bu kadar kırıcı olmayalım bence.