Cigdemm1 Benim kardeşimde uyuz olmuştu hatta uyuz olduğunu bilmeden 1 ay çekti o kaşıntıyı biz domates alerjisi falan sandık kıyafetlerimizi de beraber kullanmıştık bulaş olmamıştı yani. Korkutmak tabiki istemem en hassas olunan bir dönem ama geceleri sıcakta kaşıntı artıyor diyorsunuz uyuzun bir belirtisi bu bir cildiyeye gözükün ama korkulacak bir şey olmaz eğer uyuz hastalığıysa kremleriyle hemen geçiyor. Allah şifa versin inşallah 🙏🏻
Askpare Demirbebek bende aynı durumdayım sırtımı parçalamşm eşim söyledi bi baktm çizik çizik elimin üstü kolum ayagm hep yırttm yarın randevum var söylücem bakalm inşallah önemli bişeyimiz yoktur 🤲🏻
Hilemersoy Demirbebek evet bulaşıcı ama kişiden kişiye değişebiliyor bende varken eşime bulasmamisti bence cildiyeye gitseniz daha mantıklı bebeğin cinsiyetine de baglayamayiz bu kaşıntıyı
Esra1990 Acaba kilo alıyoruz ondan olabilirmi benimde bacaklarım çok kaşınıyor arada göbeğim kilo aldığımız yerlermi kaşınıyor acaba kan testi veriyoruz dr herşeye bakmıyormu ilk haftalarda kötü bişey olsa çıkmazmı ki
Pinarcicek07 Demirbebek 4 aylık hamileyim göbek sırt ve bel bölgelerim geceleri çok kaşınıyor sürekli eşimi uyandırıp sırtımı kaşıtıyorum 🙄🙄
Kubratalo4965- Demirbebek 7 aylık hamileyim bende 1 haftadır başladı aşırı kaşınıyorum, safra asitlerine baktılar kan tahlili yaptırdım normal çıktı ama mutlaka cildiyeye git dedi, randevu düşüremiyorum krem falan yazdı kendi doktorum ama geçmiyor,