Demirbebek canım doktoruna danış istersen ihmali olmaz bazı şeylerin testler falan yapıyorlar bebeği etkilicek bişi olmasın seni korkutmak için değil ama geçen bir başka postta okudum tedirgin oldum kasintidan dolayı
bisiler olmuş vicudunda bebeği etkilemiş doktorların ihmalinden dolayı bebeği 40 haftalıkken ölmüştü tabi başka sebeplerde olabilir Allahım korusun ben öyle bişi olursa hemen giderim arastirim diyordum o postan sonra