burcuacrr Hande1nur ben de kol agrisi ve aşırı bas ağrısı yaptı. Acilde serum taktirip rahatlamistim. Ama bünyeden bünyeye değişiyor. Genelde sadece kol agrisi yaşanıyor.
irem-Dora Hande1nur bugün ikinci dozunu oldum ben de, şimdilik hafif sızlama var kolumu yukarı kaldirdigimda, ilkinde de öyle olmuştu ertesi gün ağrı oldu sonra geçti Ateş vs yasamadim hiç
Eda_65 Hande1nur bende 20 haftalığım daha olmadım cumartesi günü gideceğim iğneden de çok korkarımm yhhaa inş acıtmazz 🥲
Dilara9406 Polenpolen52 ne alaka nazla 1. Dozumda hiçbişey olmadi sadece kolum ağrıdı oda dokundukça baska biseg yoktu 2.dozu dün vuruldum kolumu hissetmiyorum ateşim var halsizlik bunlari nazdan yasamiyorum aşıdan dolayı
Akca01 Benimde yarın aşım 🙊 suan yorumları okuyunca bile piskolojikmen koluma agri girdi 🤣🤣 Yani okuyana kadar oyle bi etkisi olduğunu bilmiyordum hiç. Bence bazen bazı şeyleri çok araştırma mak gerekli diye düşünüyorum (tabi bu benim şahsi fikrim)
Eslemmiraaa Hande1nur valla bende bugün oldum canım olurkende çok korktum bir hafta kolun ağrıyor ağırlık yapıyor dedi herkes iğnesi büyük küçük değil iğne olduğunda hafif bi yanma ve kolumda ağırlık hisettim eve geldim biraz ağrıdı şuan da böyle üstüne yatarsam hafif ağrı var muhtemelen yarına geçecek iğneyi vuran kişi önemli heralde eli baya hafif di birde bu belirtiler kişiden kişiye değişiyor açıkcası inşallah hafif geçer 🌸💉
Bus_raka123 Hande1nur ben geçen hafta vuruldum. Suan 21 haftalığım 4 gün filan kolumda ağrılar oldu. Hatta kolumu kaldıramıyordum . Ama hemşire zaten söylemişti normal diye onun dışında ateş gibi belirtiler olmadı.
Hande1nur Kizlar bugün aşımı oldum sonunda,iğnesi asla acıtmadı,covid aşısı iğnesi kadar küçücük,şuan her hangi bir ağrı acı yok,sonra olabilir dedi ebe ama bünyede bünyeye de degisiyormus,benim gibi endişelenen varsa hiç korkmasın:) 2.doz 1 ay sonra