motherofcats yüksek olursa değil düşük olursa korkun😇 bende 24 ocakta transfer olmuştum 3.gün embriyosu. transferin 10.günü 108 idi bugün 16.günü 1000.
Anneadayi89 Caglaaa34 aslinda bu degerde kese ve bebegi görme ihtimali var alttan muayeneyle kacinci haftadasinki
MTugba Caglaaa34 netten baktım beş hastalıkken filan o değer normalmiş cnm yinede doğruluğunu bilemeyiz tabi
benimmdunyamm Caglaaa34 normal bence ben tüp bebek degil ama normal hamile kaldığımds 4 haftalıkta 2009 du
benimmdunyamm Caglaaa34 değeriniz 2000 küsur olmuş neden kese için 10 gün bekliyorsun canım 1500 üstü değerlerde kese görünür
Kbrumt68 Caglaaa34 Ama katlıyo canım bu 1 günde iki katı çıkıyor kalbini güzel tut inşallah güzel şeyler duyarsın rabbim hepimizin yüzünü güşdürsün kucaklarımızı doldursun iniallah 🤲🏻🤲🏻
NurberaMom Caglaaa34 merhaba bende 27 Ocak 5.gun dondurulmuş embriyo transferi oldum 10.gün 173 12.gun değerim 463 çıktı doktorum haftaya pazartesi gebelik muayenesi için randevu verdi. Sizin tüp bebek doktorunuz bu sonuca ne yanıt verdi acaba ?
Caglaaa34 NurberaMom gayet iyi bir sonuç dedi benim de 18nde randevum var . Bilmiyorum doktor daha iyi bilir tabiki ama gayet güzel sıkıntı yok dedi
Seserra Caglaaa34 ikizler galiba benim 300lu rakam çıkmıştı tek emrbiyk diye şimdi 20haftaligz uzanın dinlenin üç aya kadar çok dikkat gerekli