Caglaaa34 MERHABA TUP BEBEK YAPTİRDİM 27 OCAK TRANSFER OLDU TEK EMBRİYO 12NCİ GUN TESTİM 2413 ÇIKTI. DOKTORUM NORMAL TEST DİYOR 10 GÜN SONRA KESE İCİN GİDİCEM SİZCE 4 HAFTALİGA GORE DEGERLER NORMAL Mİ ? DİS GEBELİK GİBİ BİR DURUM OLABİLİR Mİ ?
Anneadayi89 Caglaaa34 gayet normal deger artisi önemli her 2. günde 2 katina cikmasi önemli , benim transferin 10. günü degerim 63 dü saglikla kucagima aldim oglumu 2 sene önce 🙏
bluees1207 Caglaaa34 ben regli günümde 740 civarında görmüştüm değeri sizin değeriniz gayet güzel tebrik ediyorum. Teyzemin 4. Tüp bebek tedavisiydi malesef ki sıfır çıktı değeri 😞 şükredin rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
Kbrumt68 Gayet normal canım inşallah görürsün kesesinide yavrunun ☺️ Bende tüp bebekle kaldım 33 haftalığız şuan ☺️Benimki 9. Günde 363 tü değerim ilk kan testimde
Caglaaa34 Tomrishatun arkadaşlarımın değerleri 1300 lerde benim ki çok yüksek geldi bır de nette dış gebelik diye bişey okudum korkuyorum
Anneadayi89 Caglaaa34 aslinda bu degerde kese ve bebegi görme ihtimali var alttan muayeneyle kacinci haftadasinki
Kbrumt68 Caglaaa34 Ama katlıyo canım bu 1 günde iki katı çıkıyor kalbini güzel tut inşallah güzel şeyler duyarsın rabbim hepimizin yüzünü güşdürsün kucaklarımızı doldursun iniallah 🤲🏻🤲🏻
Caglaaa34 bluees1207 oy Allah yar ve yardımcısı olsun inşallah , insallah benim için de herşey yolunda gider
Caglaaa34 Minnoslarim çok yüksek olması da bana ilginç geliyor korkutuyor inşallah benim de ikizdir 10 gün beklemek de çok zor ya
emine1453 Caglaaa34 rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canim değer yüksek olunca ikiz olasılığı yüksek oluyo ama rabbim hayirlisini versin
MTugba Caglaaa34 değerlerin çok iyi bence cnm benimki transferden 10 gün sonra 182 çıktı doktorum çok güzel sonuçların dedi
benimmdunyamm Caglaaa34 değeriniz 2000 küsur olmuş neden kese için 10 gün bekliyorsun canım 1500 üstü değerlerde kese görünür