Kubranur11 dilara1908 6 haftalikken basliyor bu his bende oyleydim . Bugn 8 haftaligim arada azaldigini hissediyrm
dilara1908 Kubranur11 Yeni başlamış benimkisi o zaman bugün baya hissettim bir bulantı doymama ve en çok uyku 😴
-MinikveAnnesi- Kubranur11 aynı dertten bende muzdaribim şu an 6 haftalığız açlık hic geçmiyor ve yedigim hersey midemi rahatsız ediyor sürekli çok rahatsız edici henüz kusma vs olmadı ama inşallah olmaz 🙂
Kubranur11 -MinikveAnnesi- benimde kusmam yok cok nadir 4 gunde 1 kusuyorum insallhh artmazda..ama bulanti hissi cok iyiymis doktorum ilac vermedi bunun icin bebek icin cok iyi dedi 20 gune azalcak dedi 40 gune biticek dedi 12 haftaliga tekabul ediyor🙂
Kubranur11 dilara1908 bulanti hissi bebek icin cok iyiymis canim dun doktorum soyledi ilac vermedi olmasa endiselendirir dedi
-MinikveAnnesi- Kubranur11 yapacak birsey yok o zaman mecbur yaşayıp göreceğiz başladı simdiden fedakarlıklarımız
dilara1908 Kubranur11 Yaa ilk defa duydum canım çok sevindim şuan. İlk hamileliğim zaten hiçbir şey bilmiyorum devamlı forumda dolanıyorum 😄
Minnoss_hatun_ Kubranur11 Yaaa bende böyleyim sanki bütün evi yemek istiyorum😂daha 6 haftalik olucaz bu böyle giderse sonum hiç güzel değil 🥴
-MinikveAnnesi- Minnoss_hatun_ Gecen hafta bende öyleydim ama 6. Haftaya girdigimden beri hem cok açım ama hicbirsey canım istemiyor midem kabul etmiyor cok zor birseymis bu
Estrella Kubranur11 32+5 bazen gözüm dönüyor. Hele sevdiğim bir şeyi yiyeceksem ve biri yemişse küsüyorum 😂
Kubranur11 Esra255 Yaaa cok sevmdmm cok sukurr Rabbim kucagimiza almayida nasip etsin hayirlisiylaa ☺️
Tubiis_0 Kubranur11 ben 12. Haftaya giriyorum hala aynıyım mide bulantısı sürekli açlık aç olmama rağmen birşey yiyememe 😣