Kubranur11 7 haftalığım surekli açlık hissi var bulantimlarimda cok fazla bulanti hissi var ama aabki karnım doymuyormuş gbj hissediyorum surekli norml mi acaba
Ceylin680 Kubranur11 o his bazı günler olur bagzi günler olmaz .ama encok doymamak 2 .gebelik döneminde olur çünkü bulantılar biter yada azalır
Esra255 Kubranur11 Ben de 6. haftadayım. Ara sıra benim de oluyor. Sürekli bir şeyler atıştırmak istiyorum. Benim bulantım yok ama mide yanmam var
SevimlimX Kubranur11 benimde o haftalarda oluyordu eşim hayret etmişti yemekten kalkıyordum bir saate kalmadan acikiyordum sonra bir mide bulantısı kusma başladı 8. Haftada yemek yiyemez oldum su dahi icemedim hala kusuyorum 16+6 oldum 3 kilo verdim Şuan ne bulursan ye benden söylemesi 😄
Kubranur11 SevimlimX mide bulantiis hissi benimde var kusma yokta o his cok kotu hic bir sey yiyesim gelmiyorr .. bide surekli acikma hissi esimde sasiriyor guluyorr ☺️
SevimlimX Kubranur11 İste o his yoğunlaşıp kusmaya dönebilir günde en az iki sefer dua et olmasın sende çok zor bişi şimdi ben kusmaya gidiyorum afedersin Çok kötü
adsmom Kubranur11 ilk haftalarımda geceleri kalkıp kalkıp yemek yerdim bir süre sonra geçiyor o his 🙏
Ayselosman Ben o surekli ac hissini 25. Haftaya kadar hissettim surekli gece peynir ekmek yiyordum 25 ten sonra surekli tok hissi basladi sanki yedigim bogazimdan inmemis gibi sadeece sivi tuketme istedigi olustu migde yanmasi cogaldi
Esra255 Kubranur11 Ayy hadi inşallah canım benim 😘 Günler geçmiyor gibi geliyor aslında biraz bilerek geç tarihe aldım ama işte yine de sabretmek zor geliyor 🐣😊
Kubranur11 Esra255 aynen bende oylee bide ben cok erken ogrendim adetim bitti snra 2.5 hafta snra gebe oldugumu ogrendim adetim gecikmedi cok oncesinde ogrendim. Ondn dolayi zaman hic gecmiiyor kucuk ogrenince ☺️☺️☺️ ama hayirlisiyla pazartesiyi bekliyorum kalp atışlarini duymak icin hayirlisiylaaa 🤲🤲🤲🙏🙈
Esra255 Kubranur11 Yaa sen baya erken öğrenmişsin😂 benim adetim 4 gün geçti ben sonra test yaptım 5. Günden sonra öğrenmiş oldum kanla da işte 😊 Hadi bakalım hayırlısı olsun inşallah gittiğimizde duyarız bebişlerin kalp atışlarını💖