Aynı şeyi bende yaşadım 2 hafta önde gidiyor ailede seker hastası olan varmı dedi bende annemin olduğunu söyledim beni baya bi korkuttu o günde şeker yüklemem vardı kapıdan çıktım başladım ağlamaya şeker yüklemesi yapıldı sonuçları aldım daha sonra doktor herhangi bi sorun yok dedi eee önde gidiyo bebek dediniz dedim oda normal doğumu engeller iri bir bebek dedi bunu bana başta söylese o kadar stres üzüntü yasamiycaktim suan çok şükür haftasıyla uyumlu yanı sana tavsiyem sakin üzülme geride gitmesi daha büyük sıkıntı