Tazebirannee Brgl34 benim bebeğimde öyle hiç stres yapma korkulacak bi şey olsa doktorlar söyler zaten 😌
Aysu123cicek Ehe tabi ben ikisinden sprala anestezi oldum bebeyim hemen veriler oldum kokladim hemen gosteriyorlar bebeyi anneye opmesin kokalamas izin veriyorlar canim nerde yasiyorsin
Betul44selinay Ehe benim 36+1 de ,3430 gram sevgili doktorum normal olmasında ısrarci neye dayanarak bilemiyorum
Nesra Betul44selinay gerçekten şaşırtıcı 37 haftaydı 3750 çıktı kilosu geçen hafta cuma gün aldım pzt günğ doğumum var baska bir doktorla daha görüş istersen için rahatlasın ❤️
Nesra Brgl34 canım hiç aklın kalmasın benimkide 3 hafta önde gidiyor pazartesi doğum yapacağım Allahtan bir mani çıkmazsa. Boyu uzunsa, kilosu fazlaysa o zaman ileride diyorlar korkulacak bir durum yok❤️
Nesra Betul44selinay canım benimki 40-41 ile uyumlu yarın son kontrol var 38 hafta olqcaiız sezaryen olacağım