-moms maalesef ki doguma 16 kilo almıs olarak gırdım dogumdan cıktıgımda sadece 2 kılo gtmıstı ben de burada yazılanlara gore 6 7 kılom gder dıye sevınıyordum.. Suan 71 kiloyum yarın 3 aylık oluyor bebegım sadece emzırıyorum ve hıc kılom gtmıyor ekmek ve aburcubur yemememe rağmen 60 kılo ıle hamıle kaldım suan 71 kıloyum 6. Ayımda dıyetısene gdecegım