Rabia62838 canım çok takma kafana her bünye farklı kimisi alır.kimisi almaz .ama kiloyu dengelemek için sana bir kaç tavsiye veriyim.cay ve kahveyi şekersiz iç eğer icemessen her öğüne 1 bardakla sinirlandir.ekmegini tam buğday yada çavdar ye tokluk hissin artar mümkünse ekmeğini ısıt tostmakinasinda kızarmış ekemek hemen doyurur .tatlıları sütlü tercih et.1 porsiyonu asma sadece öğlen ye
Tuz azalt suyu 10 bardak tüketmeye calis
Akşam yada gece acikirsan haşlanmış sebze ve salatalık yoğurt çok şekerli olmayan meyve ye porsiyonu 1 de sınırla asla 2 yada 3 porsiyon olmasın.et gibi ekmek gibi ürünleri sadece öğlen ye akşama bırakma birde imkan bulursan en az 15 DKK yürü haftada 5 gün eğer vücudun düzenli isinirsa kilonu korursun birde doğumda kilolar gidiyor.ben ilk kızımı 11 kilo ile doğurdum .doğumda 9 kilo gitmiş.simdi 29 .haftaya gircem 6 kilo almışım eğer 12 falan olursa doğuma kadar doğumda zaten 10 kilo gider .ama dediklerimi uygula bak faydasını görcen ben hamile değilken sadece 2 öğün yiyorum.1 saat yürüyorum.seker asla kullanmıyorum 1 porsiyonu asla asmiyorum.3 ayda 7 kilo verdim .yağlardan