Tostosunannesi Tugbakybzc Beeeeennn sanki sırtımın her yanına bıçak saplaniyo 😔😔😔 Hele bide hep ayakta kalip yatmayinca 🙇♀️
selenemiss YelizahinAksoy evet şimdi çıktık biraz moralim bozuk normal doğum şansım kalmamış kolestaz yüzünden üzüldüm çok.. ağrılar da çok normal zaten normal gebelere göre 15-20 kg fazlasın diyo :( bu arada 103 kg çıktım bugün :(