1Pamuk 13-rayne-06 bana da 5 haftalık denildi ama ben 3 haftalık yada en fazla 4 olarak hesapladım sizin kese gözüktü mü
13-rayne-06 1Pamuk benimde uygulamaya göre bugün 5+1 oluyor doktorum değerime bakıp söyledi kaç haftalık olduğunu salı günü görebileceğimi söyledi inşallah görürüm 🙏🏽
1Pamuk Nhlyldz__123 bence çıkar belirtiniz yok mu hiç eder sancısı gibi gelip gitme yada bel ağrısı göğüs Hassasiyeti yada ağrısı şişliği filan ?
1Pamuk 13-rayne-06 ya yok benim uygulamaya göre 4 benim tahminim 3 ama doktor 5 dedi resmen kafam çorba oldu 😞🥺 bebek küçük denildi korktum ya endişelerim çoğaldı
13-rayne-06 1Pamuk korkma canım benimde endişem oluyor istenilen bir gebelik olduğu için ama bence anın tadını çıkar bebişi gördüğünde boşuna üzülmüşüm diyeceksin inşallah sağlıklı şekilde kucağına alırsın 🙏🏽🤰🏼
1Pamuk 13-rayne-06 aminnn İNSLALAH ya çok teşekkür ederim sizinde aynı şekilde olur inşallah 🤲🏻❤️ Rabbim güç kuvvet versin yaa