Mucizemmhazl Son adet günü 9 Ocak olup hamile olan var mı şu an 2 gün gecikmem var 3 gün önce erken test yaptım ama negatif 🥲
Deniz97 Mucizemmhazl son adet 10 Ocak 4 hafta 2 günlük gebeyim canım 1 gün var adet aramızda insallah hayırlı haber alırsın 🥰🙏🙏🙏
13-rayne-06 Mucizemmhazl 6 Ocak son adet başlangıcım dün test yaptım gecıktım diye baya belirgin iki çizgi çıkmıştı o heyecanla hastaneye gidip test verdim 500 çıkmıştı değerim, 5 haftalık hamileymişim😇
Mucizemmhazl Mavidunyamm elimde erken değil normal test kaldı çıkar mı ki korkuyorum da yine hüsran yaşamaktan 🙈
Deniz97 Mucizemmhazl insallah canım benim ama sendede var kesin bende yaptım hemen çift çıktı 2 gün gecikmemde 🙏❤️ Hemen yap testi atttt
Meri3220 Mucizemmhazl hiç belli olmuyor ben adetime 10 gün varken normal kaset testle öğrendim silik çizgi çıkmıştı. Ama gel gelelim ilk gebeliğim de 5.gün gecikmemde negatif 10.günde pozitif görmüştüm çok ilginç değil mi 😅😅
Nhlyldz__123 Meri3220 yaaa bende 2 gungecınce adet erken gebelık yaptım negatif çıktı sımdı 5 gün gectı yarın kan verıcem insallah çıkar
Rbtnc Mucizemmhazl belli olmaz o bnim günüm geçmeden belli oldu 😂 bn çöpe attım ertesi gün sürekli uyku hali mide bulantısı oldu canım sabah kalktım ilk idrar ile yaptım 1 gün sonra pozitif oldu o yüzden 😉 belli olmaz çöpteki e baktım sonradan 2 çizgi olmuş durunca
Deniz97 Mucizemmhazl yaptın mıııı geç döllenme olabilir biraz daha bekle yap canım hakkında hayırlısı olsun canım benim 🙏
Meri3220 Mucizemmhazl hakkınızda hayırlısı olsun inşallah birdahaki ay Rabbim sevindirsin isteyen herkesi 🤗
1Pamuk 13-rayne-06 bana da 5 haftalık denildi ama ben 3 haftalık yada en fazla 4 olarak hesapladım sizin kese gözüktü mü
1Pamuk Nhlyldz__123 bence çıkar belirtiniz yok mu hiç eder sancısı gibi gelip gitme yada bel ağrısı göğüs Hassasiyeti yada ağrısı şişliği filan ?