elifemirasaf Kızlar karnımdaki kahverengi çizgi kalın ve çok belirgin herkeste olan bişey mi neden oluyor ve sonra geçiyor mu çok kötü gözüküyor iyice kalınlaştı 🤣🤣
Patito__ elifemirasaf bnm 10. Haftamda belirmeye basladi yani normal bazisinda erken bazisinda gec cikiyor dogumdan snra geciyor
tugbaninmucizesi elifemirasaf 13+4 um o çizgi bende de var etraftakiler erkek bebekte olur diyolar oglum olacağı icin inanıyorum 😂
Patito__ tugbaninmucizesi bna da dr erkege benziyor dedi ama pazrtesi tekrr bakacak suan yanilma payi olabiliyor diye pek itimat etmiyorum
Tugbaumit tugbaninmucizesi benimde oğlum oldu ama çıkmadı 😂 çok özeniyordum çıksın diye ama çıkmadı 😂😂
Duyguynrky elifemirasaf benim bazen artıyor bazen azalıyor şuanda belirgin değil. Ama bildiğim kadarıyla herkeste olmuyor birde şey diyorlar genelde erkek bebeklere hamile kadınlarda oluyormuş
deletedmom6295 elifemirasaf linea negralılara hoşgeldiniz. 21. haftada koyulaşarak uzamaya devam ediyor yukarıya doğru ☺️