Bir kızım daha var 11 yaşında onun döneminde hiç böyle sıkıntı olmamıştı. 11 yıldır ara ara tedavi gördüm hep denedik ama olmadı. Pkoluydum. Yaklaşık 1 yıldır vazgeçmiştik. Allaha bıraktık. Olmuyorsa bir sebebi var dedik. Resmen mucize gibi girdi hayatımıza. Durum böyle olunca kötü oldum ister istemez. Zaten genelde de çok soğuk kanlı biri değilimdir. Hepimiz hamileyiz Allah duaları kabul eder derler. Desteğiniz için ayrı ayrı teşekkür ederim. Hepinize duacıyım.