gulsumm1 estağfurullah canım, sağlıkla kavuşun birbirinize inşallah, ben son 2 ay şehir hastanesine takipliydim, cuma günü de sezeryana gün verildi 17 mart a, tüm tahlil tetkikler yapıldıktan sonra.. Ben çok memnunum yanii, ilk bebeğimi özelde doğurmuştum hiç bir tahlil VS yapılmadan sezeryana alındım Allah a emanetmişim yani, devletten korkuyordum ama hiç korkutulan gibi olmadı tam tersine gözüm kapalı girecem sezeryana ☺️