Merhabalar yaşadığım zorlu bir süreç içerisindeyim,doktorumu değiltirme kararı aldım çünkü karantinam bitince kontrole geliriz diyoruz o ise ölmesse gelirsiniz diyor baya uzun mesele.. Önerebileceğiniz gerçekten sıcakkanlı iyi bir doktor varmı acaba? Muayenesi çok pahalı olmayan? Lütfen önerilerinizi bekliyorum