Geçmiş olsun, ben de 30. Haftada geçirdim. En önemli şey moralinizi yüksek tutmak🙏🏼 Bol su, istirahat, bol meyve tüketimi ile atlatırsınız inşallah. Kötü hiç bişeyi aklınıza getirmeyin, atlattığınızda da antikorlarınız bebeğinize geçmiş olur öyle düşünüp moral verin kendinize.