Moco_44 Papiiii bende bugün 8 haftalık oldum 2 kilo vermişim anlamadım neden😅 Adete göre 8 haftalık ama esas 6 haftaya herhal tekabül ediyor
Papiiii Ebrsvsclk yaa ben cok kilo almak istemiyorm napim bilmiyorum ama mecbur yani aliniyoo zaten ama benim noyu. 1.71 iyiki alsamda herhalde cok goze batmaz su an 58.7yim
tatliiannnee Aranızda tek kılo alan benım sanırım 9 haftalık olduk 2 bucuk kılo almısım bulantım da var ama ac kalınca daha cok bulanıyor dıye yemeye calısıyprum bu gidişle 20 kılo almazsam ıyı ınsallaj cok kılo almam
Elayvzz tatliiannnee bende aynıyım 9 haftalık olduk 2 kilo almışım aç kalınca midem bulanıyor bende yiyorum midem boş kalmasın diye bu gidişle baya kilo alıcam galiba
Mehtapca06 Papiiii ben 22 kilo almıştım herhalde ilk aylarda alsaydın 30 falan alırsın ama hepsini verdim şimdi yine hamileyim henüz kilo almadım ama alırım bir 10/15 😂
Elly20 8+2′deyim aç kaldıkça inanılmaz midem bulanıyor bu yüzden 2 kg aldım :( yiyebilidğim şeylerde ekmek ve kuru makarna