ikizlerinannesi97 [silindi] herşeyde erkek çıkıyordu rusu çini kanla bakma filan belirtilerim hep erkegi gösteriyordu. 😅😅 Dün ögrendim Kızım olacak 🌸💟
[silindi] ikizlerinannesi97 Çin takvimine bakarken +1 yaş mı koyuyorsunuz yoksa normal yaşınız mı? Otomatik hesaplama değil de tablodan bakınca ne çıkıyor?
Ayse_35 Ftynur benimde aynı durum😄 çin takvimi göre ikiside erkek görünüyor🤔 kan yenileme tersine göre tutuyor mu? Bende kan yenileme testi de tutuyor, üçüncü ona göre mi yapsam😂 2023haziran sonra erkek güya 🤫😄
ikizlerinannesi97 [silindi] +1 yaş koyup baktıgımdada erkek çıktı koymadanda aynı sonuç çıktı. Otomatiktete aynı sonuç çıkmıştı benim tutmadı hiç biri 😅🤷♀️ haa arkadaşım yüzük falı bakıyor inanmam öyle şeylere ama bakmak istedi onda bile erkek çıktı ama Allahın dediği oluyor sonunda 🥰
Ceylin680 [silindi] ben otomatik olanına baktım.neten ilk te tut du.kiz dedi kız oldu.bu sefer yine kız diyor.tutar diye düşünüyorum.