Oznurkk doğru olabilir ama benimki uyanikti ve haraket ediyordu nst de ona rağmen öyle çıkınca insan tedirgin oluyor geçen haftada tatlı yememe rağmen aynı oldu 3-4 kere çektiler hep aynı doktor en son dooplere gönderdi orda da aynı çıksa doğuma alacaktı ondan korkuyoruz biraz inşallah bidaha korkutmaz bizi küçük hanim