alyabebekkk ya bide haraket ediyor nstde iken bebek ona rağmen düz çıkıyor ben hissediyorum dışardan da belli oluyor ama işte haraket ettiğinde kalp atışı yükselip düşmesi gerekmiş o olmuyormuş ondan tekrar istiyormuş ikincide tatlı şeyler yedim tekrar çektik daha iyi çıktı haftaya tekrar kontrol