1prenses_annesii
Evet bende gitmeyi düşünüyorum ama gideceğim hastane acıbadem o da bulunduğum yere 1.5 saat uzaklıkta umarım keseyi görür iyi birseyler söyler yoksa cok üzülürüm gittiğime deger umarım 🙏bir de vajinal muayeneden korkuyorm öyle bakmak istemez umarım