minikdmrc Kızlar arkadaşımın beta değerleri 2 gün arayla 11.23, 44, 148 çıktı. 4er kat artıyor ikiz olabilir mi? Yoksa kimyasal gebelik mi?
Yasminn0707 minikdmrc kimyasal gebelik de değer katlanmaz düşer ikiz gebelik sadece ultrasonda belli olur brta belirlemez
Hira6565 minikdmrc gayet güzel yükselmiş canım hadi gözün aydın darısı isteyenlerin başına inşallah canım ❤️
Aykurtilayda05 minikdmrc canım o ultrasonda belli olur benimde 9 günlükte öğrendim 245 2 gün sonra tekrar verdim 921 3 gün sonra tekrar verdim 3721 dün tekrar verdim 10.000 çıktı ama bu aralarda ultrasona gittim tek
Aydry Aykurtilayda05 Merhaba kızlar bu sabah gebelik testi yaptım cift cizgiyi gördüm hemen hastaneye gidip kan verdim adet günüm 5 gün gecti degerim 2576 sizce normal mi
Aydry Merhaba kızlar bu sabah gebelik testi yaptım cift cizgiyi gördüm hemen hastaneye gidip kan verdim adet günüm 5 gün gecti degerim 2576 sizce normal mi
Aydry Aykurtilayda05 Hayır bende onu düşünüyorum kese için ne zaman gitmeliyim bu degerle(2576) görünür mü acaba🙈
Aykurtilayda05 Aydry canım benim 3721 çıktığı zaman göründü ben senin yerinde olsam yinede gider bi baktırırım
1prenses_annesii Aydry görünür bence benimki 1000lerdeyken görülmüştü vajinal ultrasonla ama seninki karindan da görünür bence
Aydry Aykurtilayda05 Aslında Cumartesi gidersem o zamana daha da yükselmis olur sanırm ve görürüm diye düşünüyorum🤔
Aydry Nihalilhann Karından yapılan ultrasonla mı gördünüz ay eger öyleyse cok sevindim asırı kararsızdım peki bebeği de görür müyüz 🤭
Nihalilhann Aydry evet karından yapılan ultrasonla gözüktü benim doktora gittiğimde 4 binlerdeydi kalp atışını bile duyduk çok şükür şuan 7 haftamız bitiyor 🤗