Pemberuya Nur22Elif yok yok olur canm hamile kaldıktan sonra inşallah ikinci olur ve sağlıkla kucağına alırsın 🌸
HHayalll Nur22Elif yaa bana ilişki için kürtaj sonrası sadece 2 hafta verdi sonrası serbest dedi bi sorunda olmadı
Nur22Elif HHayalll doktora göre değişiyor sanırım ya, bazıları kürtajdan sonra da daha kısa beklenmesini söylüyor.
Adeka Nur22Elif 1 hafta önce düşük yaptım bende kendisi düştü doktor 1 regl dönemi sonrası tekrar deneyebilirsiniz dedi öyle 3)6 ay gibi hiç bişey demedi regl olur gibi oldu zaten düşüğüm de ama kurtajda bilemem tabiki bende hemen istiyorum ama korkuyorum 28 inde test yapılacak eşime ve bana belki kromozonal bir sorun vardır diye
Nur22Elif Adeka benim bi kızım var 4 yaşında ve daha önce düşüğüm olmadı belki o yüzden teste gerek duyulmamıştır. Ama alınan parçalar patolojiye gönderildi. 6 hafta sonunda çıkacakmış. Ona göre nasıl bi yol izleyeceğimize bakacağız. Belki o zaman test istenir. (Ben de cuma günü düşük yaptım.)
DuyguEK Nur22Elif 5 ay sonra hamile kaldım. 38.haftadayım. Bu 5 ay içinde de sağlıklı beslendim, spor yaptım, fazla kilolarımdan kurtuldum. Olabildiği kadar vücudumu hazır hale getirmeye çalıştım. İnşallah sizin de kalbinizce olur.
Nur22Elif DuyguEK teşekkür ederim, ben zaten sürekli dengeli beslenip spor yapıyorum 🙏 bi avazda kurtulun inşallah 🤲
Nazendehanim Nur22Elif Bazi hanımlar rahmin toparlanma süreci falan diyor ama hemen hamile kalıp sağlıklı gebelik geçirenler de var , zaten adet döngüsü oluşunca rahim toparlanmis olmuyor mu . Ben de 3 ay ara verip sonraki ay hamile kaldım boş gebelik oldu kürtaj olmuştum tekrar
Nur22Elif Nazendehanim kürtaj bi çeşit kazıma işlemi olduğu için toparlanması için zamana ihtiyaç duyabilir. Valla iki cepheden bakınca ikisi de mantıklı geliyor. Hem zaten vücut kendini hamileliğe hazır hissettiği için regl döngüsüne girmeye başlıyor diyorum hem doğumdan sonra regl olsak bile rahimin kendisini toparlayamadığını biliyoruz. Her söylenen doğru gibi geliyor. Kafam çok karışık o yüzden. 😬
Nazendehanim Nur22Elif vakum kürtaj yönteminde kazıma yok ama. Doğru diyorsunuz bir açıdan ama rahimin toparlanma süreci neye göre 6 ay kime göre 😅 bence bu durumlar biraz psikolojik. Beyinde bitirince rahim de toparlanıyor . Ben kürtaj olalı 4 ay oldu daha yeni psikolojik olarak düşünmeye başladım ve adet dongum de yeni düzene girdi. Hep ihtimaller ihtimaller Allah herkese sağlıklısini versin