Mom545441 ben hamile olmadığım aylarda daha çok belirti yaşıyordum 😂 hamile olduğum ay resmen belirtim yoktu ama hamilelikten önce ki adetim 13 gün gecikmişti çok garip gelmişti bana ve o adetim bittikten 1 hafta içinde şlk defa şeffaf akıntım olmuştu sanırım yumurtlamaydı o ondan sonra ki yani en son adetim de 6 gün gecikti ilaç kullanacaktım nolur nolmaz diye test yapıp öğrenmiştim belirtim yoktu yani gecikme dışında ama adetlerim zaten düzensizdi evlenmeden önce 🤷🏼♀️