Kbr01- Mom545441 ben daha dün öğrendim hamile olduğumu 2 haftadan beri adet sancısı çekiyorum 2 gün gecikti test yaptım pozitif kan verdim 29 çıktı
altnbebek Mom545441 bende hiç bir belirtisi yoktu normal 2 günüm geçince bi yapayım dedim çıktı valla 😀
Dilaraa1 Mom545441 her ay belirti yasardim göğüs hassasiyeti vs. Ama sonu hüsrandı. Hamile kaldığım ay hic belirtim yoktu canm
Mom545441 Klp05 yani gebelik veya adet belirtisi benim normalde 1 hafta önceden göğüs hassasiyeti adet sancısı kramplarım olurdu 6 gün kaldı adetime belirti namına bişey yok fakat 3 4 gün öncesine kadar yumurtlamadan sonra yoğun akıntım oldu şeffaf uzayan başka bişeyde yok
Mrv135 Mom545441 Eğer degerlendirdiyseniz döllenme sonrası bir akıntı olabilir. Ama ben sıfır belirti ile öğrendim. İlişki üzerinden iki hafta geçtiyse erken gebelik testi yapabilirsiniz.
Mom545441 Kbr01- anladım bende sancı yok bazen kasık ağrısı oluyor akıntım vardı ama şimdi oda yok göğüslerde bi hassasiyet yok
altnbebek Mom545441 yok canım cidden zaten sancı felan adet günün oldugu için oluyor ama hiç ona vurmadım ben şuan 3 aylık gebeyim mide bulantılarım 7.haftamda başladı şuan hafifledi. Zaten günüm 2 gün geçmişti bi yapayım dedim umutsuz vakaydım yanii kesin çıkmaz dedim 😀😀😀 öğrendiğimde 3 haftalıktım 😀
Mom545441 Dilaraa1 bu da güzel nasıl oldu anlatır mısınız biraz adet öncesi belirti yoktu sonra ne oldu adet günü mü test yaptınız
Dilaraa1 Mom545441 ben her ay düzenli test yapıyordum cok istiyordum. Dis gebelik ameliyatı olmustum tek tüpüm alınmıştı. Artık bırakmıştım olmuyor demiştim kafama takmayacağım demiştim o ay tesadüf antibiyotik kullanıyordum dişimden dolayı. İcimden bi ses test yap dedi adetime 4 gun vardı yaptım o kadar silikti ki eşim bile yok demişti ama ben görüyordum bu arada test erken gebelik testiydi. Ertesi gün eşim ise gitti ben o testin fotoğraflarını cektim shop yapıyorum karartıyorum vs çizgi görüyordum. Arkadaşım ısrarla akşamüstü test yap demişti benim hiç ümidim yoktu ama yaptım hemde kaset test silikte olsa çıkmıştı 😍
Klp05 Benim de adetime 3-4 gün kaldı son bir haftadır adet sancısı oluyor ama öyle sürekli değil ara ara kasıklarıma ağrılar batmalar giriyor özellikle de sol alt karnıma. Normalde adetten önce de ağrı olurdu ama bu şekilde olmazdı batma tarzında. Göğüslerim adetten önce baya hassaas olurdu ama bu sefer sadece uçları sızlıyormuş gibi ve batmalar oluyor göğüste. Bugün test yaptım silik çıktı bakalım bı kaç gün daha bekleyelim🤗
Dilaraa1 Mom545441 o çizgiyi görünce direk kasik agrim başladı tamamen psikolojik. 😅 sonra bi 3 hafta ya kalmadan bulantılar başladı berbat 🙄
Mom545441 altnbebek maşallah tebrik ederim inşallah bende güzel sonuç alırım 5 6 günüm var şubat 15 i bana göre ama takvim 16 sı diyor bakalım🥰 14 ü yapsam çıksa kan versem süpriz yapsam ne kadar güzel olur ya🥲🥲🥲
mrvsrcn benimde bel kasık sırt ağrım, akıntım, göğüs hassasiyetim vardı. Bat 10 şubat pazar günü kan verdim 4,86 çıktı dün tekrarladım 4,60 çıktı hiç bişey yok anlayacağın yalancı belirti :(
Mom545441 mrvsrcn adete yakında yükselebiliyor hormonlardan ama daha üstüne çıkmıyor 5 ve üzeri gebelik