Seda-Nur Elifkc canım bana doktor yaptı korkutmak istemem ama iki gün kanamam oldu belki tek bende öyledir bilmem ama dendiği kadar da basit değil bence
Elifkc Seda-Nur bende çok korkuyorum zaten. E kanamaniz oldu doğum vs olmadı mı ne yaptınız çok tedirgin edici bişey bu
Seda-Nur Elifkc hayir do olmadı ama ağrım çok oldu hala da var nst bağlandım sancı vs yok 38 haftalik hamileyim zaten her an doğum olabilir
Banu0 Çatı muayenesi olanlar peki doktorunuz ne dedi uygun ya da normal doğum icin uygun değil gibi mi konuştu ‽?????
Fatmaozdemir Elifkc enfeksiyon ya da gebeliğe engel durum var mı diye bakılmis. Zor evet de gebeyken farklı bişey var mı diye merak ettim 🥺