Elifkc Arkadaşlar ben şuan 28+4deyim. Ama burda anne Bebek bilgisi verilen yerde doktorunuz çatı muayenesi isteyebilir tarzında şeyler yazıyordu. Kaçıncı haftada bu muayene oluyor bilgisi olan var mı ben çok korkuyorum da bilgi verirseniz sevinirim
Diloss_14 Elifkc bunları düşünüp korkutma hiç kendini ana bırak burda bazı insanlar bazı şeyleri çok abartıyor herkesin acı eşini aynı değil her zaman yaparım güçlüyüm atlatırım diye düşün 🤗
Nhleyll Elifkc ben dün yaptırdım 37+4 teydik. Çok korkarak gittim bi kaç kişinin yazdığı tecrübelerden dolayı ama yapan ebe de çok sıcak sakin davrandı rahatladım rahatladığım için de hiç de korktuğum gibi olmadı canı çok tatlı biriyimdir bunu rahatlıkla söylüyorum gözünüzde büyütmeyin rahat olursanız kısa süren bişey zaten
Elifkc SerraveAnnesii benim kontrolum da pazartesi günü doktor 1ay sonra gel demişti doluyor vaktimiz gidip bakacağız bakalım durumlar nedir 😁👶
Elifkc Diloss_14 yengem de hamile o 32. Haftada ona geçen hafta yaptılar. Zorlandığını söyledi korkuttu beni iyice. Teşekkür ederim.
Seda-Nur Nhleyll canım valla bana da yaptı canım o kadar yandı ki doktordan kaynaklı eli çok agirsa ve değişikse yapacak hicbirsey yok canınız yanıyor
Seda-Nur Elifkc canım bana doktor yaptı korkutmak istemem ama iki gün kanamam oldu belki tek bende öyledir bilmem ama dendiği kadar da basit değil bence
RhandeR Benim 38.haftada oldu geçtiğimiz cumartesi günü. Hiç korkuttukları gibi bişey değilmiş çok korkarak gitmiştim bişey anlamadan çıktım bu muydu yani dedim. Kendinizi olabildiğince rahat bırakın yeterli
Asu94 Elifkc genelde 37 den sonra yapılır sakın bu haftalarda yaptırma çatı muaynesinden sonra çoğu kişide doğum başlar şöyleki 40 hafta üzerinden hesaplanan gebelik için 37. Haftadan sonrası idealdir
Gokcemcelik Elifkc normalde 37 38de bakılıyor ama öncesinde sancı kasılma filan olursa bakilabiliuor . 34 . Haftadayım 2 sefer bakıldı mesela nstde sancim çıktığı icin . Ama korkmayın saniyelik birsey acısa bile kısa sürüyor