Snnrkrk mom5734 merhaba doğumu 500 evler şafak hastanesinde mi yaptınız albert beyde memnun kaldınız mı hastane odalar vs nasıldı bilgi verir misiniz 🌸
Minikmucizem13 Mrvtckc merhaba ben 2 sene önce Eray hocada doğum yaptım muhteşem bir doktor smdi 5 haftalık hamileyim tekrar ona gidicem renkli ultrason veriyor mu resim yani. 2 sene önce vermiyordu sadece renkli gösteriyordu o yüzden sordum